Mikäli sovellus ilmoittaa, että "ajoneuvoja ei ole saatavilla", tämä voi johtua kolmesta seikasta:

  • Et ole vielä syöttänyt yhteisautokoodia sovellukseen, jolla pääset varaamaan yhteisautoja käyttöösi.
  • Mikäli yhteisauto on tarkoitettu vain auton hankkineen organisaation työkäyttöön (ei vuokrakäyttöön), niin voi olla, että organisaation pääkäyttäjä ei ole vielä hyväksynyt yhteisautokoodilla tehtyä liittymispyyntöäsi tai lisännyt sinua sellaiseen käyttäjäryhmään, jossa voisit varata ja käyttää yhteiskäyttöautoja. 
  • Organisaatiosi pääkäyttäjä ei ole vielä määritellyt yhteiskäyttöautoille ns. saatavuusaikoja, joilla määritellään milloin autot ovat käytettävissä työ- tai vuokra-ajoihin. Yritä myöhemmin uudelleen tai ole yhteydessä organisaatiosi pääkäyttäjään tai asiakaspalveluun.
Löysitkö etsimäsi vastauksen?